Support

telefoonRuitenspecialist streeft ernaar een betrouwbare partner voor u te zijn. Heeft u dus vragen en/of opmerkingen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Het Ruitenspecialist bestelproces:

  • Zoek in onze winkel naar uw gewenste product(en) of zoek per merk.
  • Vergroot of verklein het aantal van hetzelfde product door respectievelijk op de blauwe “+” of “-” knop te drukken.
  • Voeg de specifieke product(en) toe aan uw winkelwagen.
  • Bekijk uw winkelwagen en controleer of alle benodigde producten aanwezig zijn, eventuele wijzigingen zijn heel gemakkelijk door te voeren.
  • Kies het tijdstip waarop u de ruiten wilt ontvangen. Ruiten die vóór 15.30 zijn besteld, worden standaard de volgende dag voor 18.00 bezorgd
    (mits de ruiten op voorraad zijn).
  • Ga naar “Afrekenen” en vul uw adresgegevens in. Mocht u al een persoonlijk account hebben aangemaakt, dan staan alle gegevens al voor u ingevuld.
  • Wilt u dat de ruiten op locatie worden gemonteerd? Geef dit dan aan in het tekstvak “Bestelling opmerkingen” tijdens het afrekenen van uw bestelling. Na uw bestelling wordt er direct contact met u opgenomen. Let op: er zijn wel extra kosten aan montage verbonden.
  • Betaal via directe bankoverschrijving of op rekening achteraf (voor vaste klanten).
  • U ontvangt van ons een betalingsbevestiging en uw product(en) op het gewenste tijdstip.
Gaat er tijdens het bestelproces iets mis of heeft u vragen/opmerkingen over onze website? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.