Ruitenspecialist streeft ernaar een betrouwbare partner voor u te zijn. Heeft u dus vragen en/of opmerkingen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Het Ruitenspecialist bestelproces:
- Zoek in onze winkel naar uw gewenste product(en) of zoek per merk.
- Vergroot of verklein het aantal van hetzelfde product door respectievelijk op de blauwe “+” of “-” knop te drukken.
- Voeg de specifieke product(en) toe aan uw winkelwagen.
- Bekijk uw winkelwagen en controleer of alle benodigde producten aanwezig zijn, eventuele wijzigingen zijn heel gemakkelijk door te voeren.
- Kies het tijdstip waarop u de ruiten wilt ontvangen. Ruiten die vóór 15.30 zijn besteld, worden standaard de volgende dag voor 18.00 bezorgd
(mits de ruiten op voorraad zijn). - Ga naar “Afrekenen” en vul uw adresgegevens in. Mocht u al een persoonlijk account hebben aangemaakt, dan staan alle gegevens al voor u ingevuld.
- Wilt u dat de ruiten op locatie worden gemonteerd? Geef dit dan aan in het tekstvak “Bestelling opmerkingen” tijdens het afrekenen van uw bestelling. Na uw bestelling wordt er direct contact met u opgenomen. Let op: er zijn wel extra kosten aan montage verbonden.
- Betaal via directe bankoverschrijving of op rekening achteraf (voor vaste klanten).
- U ontvangt van ons een betalingsbevestiging en uw product(en) op het gewenste tijdstip.
Gaat er tijdens het bestelproces iets mis of heeft u vragen/opmerkingen over onze website? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.